Procedura reklamacyjna
Opis procedury reklamacyjnej:
Kupujący może składać Sprzedawcy
reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem altra@altra.net.pl lub w
formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja
powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, telefon oraz adres e-mail
Kupującego
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
-
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie
okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane
lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji
Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we
wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni
od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację
wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres
poczty tradycyjnej.